fatmakyn doktorunuz bir sakınca görmüyorsa yoktur içinizi ferah tutun 😇 zaten 28. Haftadan sonra doktordan rapor almanız gerekiyor. Ben 30. Haftada yurt dışı seyahati yapıp üzerine 4 şehiri trenlerle saatlerce yolculuk + günlük 20 küsür bin adımla , 32. Haftada ayrı bir yurt dışı seyahati yapmıştım. 6. Hafta kanamayla başlayan 5. Aya kadar doktorumun riskli dediği bi gebeliğim vardı. Seyahatlerimde de bir sakınca olmadığınu bebekten yana ama tavsiye etmediğini belirtsede gittim😅 tabii ki bu teşvik amaçlı mutlaka gidin diyebileceğim bir konu değil ama evham yapıyorsanız diye yazıyorum 😊