SuEr_Tu1512 Üstteki dün yaptığım erken gebelik testi, alttaki kaset test de şimdi yaptım görüyor musunuzzz😱 Var mıdır sizcee 🫣🥹
Ece8989 SuEr_Tu1512 bu görntye göre yok dıyeni Allah çarpar :) dahada net gibi dimi dne göre. Bence hemen kan verip vitaminlere başlamalısın çiçeğim. Hem için de böylece dahada rahat eder. tebrik ederim 💐
DuruDefne_mommy Ayfersalih28 akıntı olması gerekiyor mu benim de testlerim aynı bu şekilde ama şuan adete 8 gün var akıntım tamamen kesildi normalde akintim oluyordu yoğun şekilde ama şuan hiç sıfır akıntı neden böyle acaba
SuEr_Tu1512 Ece8989 Evet evett🥹🥹 Folik asit kullanıyorum zaten 1 aydır cuma günü gidicem kan vermeye🙏🤷
Ayfersalih28 DuruDefne_mommy herkeste akinti olmasi gerekmiyor ya da ilerleyen haftalarda başlıyor bazılarında yumurtlamadqn daha sonra başlıyor akıntısı.. benimde yok akinti Bundan daha silik cizgi var adete 2 gun var Kaset test yapmıştım adet olmazsam tekrar yapacağım
SuEr_Tu1512 bravo61 İnşallah testler yalancı değildir. Adetime 5 gün var. Cuma günü kan vermeyi düşünüyorum☺️
SuEr_Tu1512 Ece8989 Off hiç sormaa normalde kaset testi bile yapmıcaktım adetime 2,3 gün kala yapcaktm ona bile dayanamadım😅🤦
DuruDefne_mommy Ayfersalih28 yumurtlama dönemi akıntım oldu anladim zaten yumurtlama günü olduğunu ama şuan kendime şaşırıyorum birden kesildi 3 gündür
SuEr_Tu1512 Ayfersalih28 Bende genelde akıntı var zaten hamilelik haricinde de🤷 Yaa testin fotoğrafını atar mısınnn
Ayfersalih28 DuruDefne_mommy normalde adet gününe kadar akinti oluyor muydu sende Mesela benim akintim sadece yumurtlama zamanı olur onun dışında olmaz Onun için kafanı takma akıntıya, ben öyle merak.ettim sordum
DuruDefne_mommy SuEr_Tu1512 benim 8 günüm var adete🌸 cuma günü tekrar test yapıcam ondan sonra kan vericem
Tazeanne0134 DuruDefne_mommy senin adetine 8 gün varken böyleyse adetin gecikince nasıl olur hayırlı olsun
DuruDefne_mommy Ayfersalih28 1 haftadan fazla oldu hangi marka ile yaparsam yapayım böyle çıkıyor hep