Nbyyb merhaba evet cumartesi günü Resul arısoy’a yaptırdım Memorial Ataşehir de. Çok memnun kaldım 🥹 hem esprili hem duygusal bi doktordu önceki sürecimizi de anlattım önce sohbet ettik. Sonra her şeyine tek tek baktı. Bebeğin pozisyonunun uygun olmadığı anlarda mola verdi dinlendirdi lavaboya gönderdi tekrar baktı. Oğlum tam poz vermedi ona rağmen uğraştı 2 tane renkli bi tane siyah beyaz güzel bi fotoğraf verdi. Benim özel sağlığım yok çalıştığım şirket üzerinden bakınıyorum SGK değil sandık sistemimiz var.Tamamen karşıladı 🤎