Naz3301 benim de aynı hafta teşhis konmuştu, ama çok yüksek ihtimalle yukarı çıkıyor demişti doktorum. Hakikaten 23-24. Hafta tam anlamıyla olmasa da çıktı. Şu an sorun yok. Ve evet benim de özellikle 12. Haftaya kadar çok lekelenmem ve kanamam oluyordu. Kesinlikle ağır kaldırmamanız ve bol su içmeniz gerekiyor. Bide ilişki yasak🥹