Kızlar lütfen yardımcı olun aklımı yitireceğimm. Tam tamına 17 gün geciktim. Son 2 aydır 3 gün gecikmeli regl oluyorum. Bu ayda 3 gün öteleyerek hesapladım en geç 2 Şubatta regl olmam lazımdı. Ne lekelenme ne kanama hiçbir şekilde olmadı. Evde erken gebelik testlerimin %80i silik şekilde çıktı. 3 kez beta verdim sırasıyla 0.3-2.0-0.3 şeklinde sonuç aldım. Yükseliş görünce son betada pozitif değer bekliyordum fakat yanılttı. Gecikmem hala devam ediyor rutin kontrole de gittim hiçbir sıkıntım olmadığı söylendi. Geç döllenme olabilir mi, oluyorsa bu şekilde mi gerçekleşiyor yardımcı olun lütfeennn🥺