Mlksde Enesvezeynebinannesi Yani belki her doktor bir olmayabilir ilk gebeligimdeki doktora gitmiyorum farklı bı doktor bakalım sabah randevum var 🌸
Mk1418 Merhaba hanımlar ben de 40. Haftaya giriş yaptım ve oğlum gelmemekte ısrarcı devlette takipliyim doktor 41 e kadar bekleriz dedi
Arven09 Ben de devlete takipliyim. 41 e kadar bekleriz gelmezse yatış veririz dedi doktorum. Sanırım suni sancıyı kasdetti