Berooo123 Kızlar 6gunluk bebem bugün hiç uyumuyor hep ağlama krizleri ve aşırı gazı var sürekli gaz çıkarıyoruz kıpkırmızı oluyor saatlerce ağlıyor bu kadar gaz olması normal mı çok erken değil mi
Happyka Berooo123 sizde yiyeceklerinize dikkat etmelisiniz gaz yapan yiyecekler yemeyin. Karın üstü yatırın öyle rahatlar
_tugcee Anne sütü mü yoksa mama mı alıyor? Eğer mama içiyorsa muhtemelen o gaz yapıyordur. İlk günler bende aptamil kullanırdım çok gaz yapmıştı mesela o gazını çıkaramıyordu bile yavrum. Mama kaynaklı olabilir yani