tomrisinaannesi Kızlar sezaryen olalı 20 gün oldu doğumdan önce hiç çatlağım yoktu sadece göğüslerimde doğum lekeleri ve çatlaklar oluşmuştu karnımda yoktu doğum sonrası şu an oluşmaya başladı başına gelen var mı? Doğum sonrası çatlak neden oluşuyor anlamadım 😱
Nazo77 tomrisinaannesi Benim arkadaşımdada olmuş yani oluşan çatlağa yapılacak çok birşey yok estetik müdahaleler dışında sağlık olsun bende de oldu hamileyken valla düşüneceğim en son şey orası.
ezooezz tomrisinaannesi bende de doğum sonrası oldu. Hamilelikte hiç yoktu çok sevinmiştim doğumdan tam bir ay sonra çıktı kalçamda kasıklarımda bir de göbeğimde ama küçücük çok belli değil neyseki. Doğumdan sonra da olabiliyormuş annem demişti hatta. İlk gördüğümde çok üzülmüştüm de şimdi gözüme bile çarpmıyor o yüzden sorun etmedim.
ezooezz tomrisinaannesi hamilelikte karın gergindi o gerginlik gitti söndü bir anda kilo verildi çok normal çatlaması
tomrisinaannesi Nazo77 aslında bende umursamıyorum zaten dekolte şeyler giymediğim için ama doğum sonrası niye oluşur ki bebek çıkmış karın inmiş yeni yeni oluşan bir sürü çatlak çok ilginç geldi 😱😂
Nazo77 tomrisinaannesi bünyeden bünyeye değişiyor işte benimde karın üste doğru büyüdüğünde göbek üstüm çatladı.Boşver canın sağolsun.
Hulo2105 tomrisinaannesi evet bende de öyle oldu hiç çatlak yoktu karnımda doğum yaptım karnım indi bi baktım göbek altımda çatlaklar var yanlarda da azcık çatlamış. Ama gözle görülmüyor eğer karnımı sıkıştırırsam ortaya çıkıyorlar. 8. Haftadan itibaren kremler sürdüm gene de çatladım. Dmeek ki kremler fasa fiso arkadaşlar