Elifcelk Yoo bekleyin 42e kdar yolu var tobe tobe arkadaşlar bazı postlar cidden komik oluyor her kontrol de doktor bile söylüyor su gelirse kanama görürseniz şiddetli sancı olursa direk hastaneye gelin diye neyini sorguluyorsn bunu bilmiyor olamazsın yanii
yeni_anne2 Mftmat suyumun gelmesiyle hemen acilen gittim hastane aynı şekilde doğuma alındım hatta 2 cm açılmam bılle olmuş
minikbebegim06 Mftmat yanlış anlamayın ama doktorunuz hiç mi bilgi vermedi su gelişinde hastaneye gelmeniz gerekir diye
Mftmat Panikten bilgilerimi unutmuş olamaz mıyım gece yarısı yardımcı olacaksanız olun yoksa bilmişlik taslamanıza gerek yok