a-z09 Selam kızlar ben iki haftadır doğum yaptım ama sütüm az ve o yüzden mama kulanmak zorunda kalıyorum ama bebeğime biberonla mama verdiğim zaman bogazinda kalıyor bunun için ne yapmam gerekiyor
Rabiul a-z09 tam yatırma hafif dik tut bebeği , biberonu da tepesine kadar çıkartma ben hep hizasında tuttum , sütünü çiğ fındık yeşillik yoğurt bestlak anne çayı ile arttırabilirsin hayırlı olsun
tomrisinaannesi a-z09 phlips avent 1 numara doğal tepkili biberon öneririm ⅚ defa çekmesi gerekiyor sütü getirmesi için yattığı yerde içse bile asla boğazında kalmıyor