GizeemArslaann Evet ben birgebeningünlüğü sayfasından aldığım testle hamile kaldım. Bir oğluşum oldu.🥰
Sans_seninle Melisafurkann merhaba canım benimde bat 19 bende bığün Ovilasyon testi yaptım seninki gibi çıktı burda normalde ikinci çizgiyi görmüyordum arttık bırakmıştım şimdi yine böyle oldu hamilemisiniz siz peki