Adalet-26 Sehir hastanesinde gebe okulu varmis onun icin ugradim ben bir, Mayis ayi icin kayit yaptirdm 6 saatlik bir eğitim tecrube olsun oncesinde ilk gebeligim birsey bilmiyorum.
Songul2667 Adalet-26 evet bende gittim bu ay daha yeni bitti kesinlikle tavsiye ediyorum çokkk güzel bir okul çok güzel bilgiler verildi
Songul2667 aycinelizsmom nasıl geçti memnun kaldınız mı? Acı hissettiniz mi Normal doğum mu kesiniz oldu mu
aycinelizsmom Songul2667 ben mecburi sezaryen oldum, kıymet hanım girdi doğumuma. Sezaryenden aşırı korkmama rağmen çok iyi geçti. Ama vajinal doğum yapacaksan da ben muayenelerde vs tanıştığım ebelerden çok memnun kaldım hepsi abla gibi arkadaş gibiler
262634nur aycinelizsmom merhabalar bende şehir hastanesi sezeryan ıcın düşünmeye başladım ama korkuyorum sezeryan dıkısınız çok muydu kesi felan dıkısler düzgün dıktıler mi?? Birde davranışları nasıldı acaba