Melikekmruakb neredeyse gebeliğimin 2. Ayından 6.ayına kadar mide yanması çektim geceleri kesinllikle uyuyamıyordum oturur pozisyonda uyuyabiliyordum sadece baharatsız yemek bile yesem sürekli yanıyordu midemin yanmasından yemek yiyemiycek hale geldim ve ben o kadar çok şey denedim ki süt ayran tahin soda vs vs tek iyi gelen şey bana renni’nin mide yanması için olan şurubu oldu kesinllikle denemeni tavsiye ederim komple geçirmiyor ama yarım saatte olsa rahatlıyorsun zaten hamilelere karşı kullanıma uygun o yüzden günde 4 kereyi geçmiycek şekilde miden yandıkça iç ve bana dua et bol bol🥰😄❤️