Kızlar gece geç yatsam bile sabah 6 da uyanmış oluyorum. Başım ağrıyor düzensizlikten böyle olan var mı?
Bir de böyle adet yaklaşınca bel ayakta kasıkta hafif acı olur ya o olmaya başladı. Yalancı sancı denen şey bu mu acaba yoksa üşüttüm mü bilemiyorum