Zbyrsena Benimde tam 28 haftalikken başladı geceyi zor sabah ettim.Sabah gittim tahlilim yapildi her sey normaldi ama ben kasintidan agliyodum ve tekrar gittim bu defa kadin doguma gittim safra asidi tahlili vermemi istedi bu arada kasinti icin tablet verdi.Iyi ki yaptirmis safra testini cünkü gebelik kolestaziymis cok sukur doktorum kolestran diye bi ilaç verdi Allaha sükür iyi geldi.Bu arda gebelik kolestazi sikintili bi durum hem anne hem bebek icin.Sürekli kontrol altindayim ve 36. Haftada doguma alinacam kotü bi sey olmazsa insallah.