İlki sezaryen oldu. 2.yi her şey yolunda giderse ssvd mi yapsam yoksa sezaryen mi karar veremiyorum bir türlü. Vajinal doğum çok istiyorum ama korkuyorum. (İlk doğumumda sancısını çekmiştim baya çünkü beni 8 cm açılma ile sezaryene aldılar) Eşimde alttan dikiş durumu da olabilir o da zorlar seni sezaryen ol hiç aksiyona vs. girme diyor. Son zamanlarda vajinal doğumu övmek için (haklı olarak) sezaryen çok kötüleniyor gibi geliyor. Ama ssvd yaptıran hekim de çok çok çok az. Ssvd ücretleri de mecbur bırakıyor nerdeyse zaten sezaryen olmaya. Kızlar kafam çok karışık benim durumumda olan var mı ne yapmalıyım karar veremiyorum bir türlü 🙁