Bu hafta 32 haftalik olduk fakat hareket çok az bu hafta normal midir geçtiğim haftada sürekli hareketliydi 2 gündür bel ve kasik ağrılarım oluyor regli agrisi gibi dinlence geçiyor hareket azlığı beni çok korkutuyor yarın sağlık ocağına gitsem ebe bakar mı acaba