15+2 haftalık hamileyim oruclarimi aksatmadan tutan birisiyim ama bebeğimde tam gelişim aşamasında 2 yaşında bir kızım var onun peşinde koşmaktan dermanım kalmıyor bide zor bir hamilelik geçiriyorum bol bol kusmali ne yapsam bilmiyorum tutmazsamda üstümde kaza birikecek sonra hamileliğim yaza gelicek bebek küçük derken yine tutamiycam tutmak istiyorum iftardan sahura kadar beslenmeme dikkat etsem bol meyveli bol yeşillik bol suyla bebek gelişir dimi sonuçta vücut vitaminleri alıyor bana bir akıl verirmisiniz