arzdmrrr snurshn12 bende karnımın üstüne düştümdizim ellerim hep kanadı 35 hastaneye gittim bişey yok dedi ama haklısınız için rahat olmuyor
Girlmama snurshn12 nasıl oldun kız bende bugün popomun üstüne düştüm merdivende 35+5 iz hastanede biraz sancım çıktı 1 saat nst çekildi ama düştü sonradan doktorum evden gelip ultrasonla baktı allahtan kanamam yoktu şimdi takip ediyorum gazlı bez koydurdular hastanede kanamam ya da suyum gelirse anliyim diye
PlutonMerkez Geçmiş olsun.Ben de 26.hafta düştüm sırtüstü ayağım kaymıştı banyoda.acile gittim ama bişey yoktu.Belim bacağım incinmişti.Bebekler hareket ediyorsa,suyunuz felan gelmediyse korkmayın.Ama bi acile gidip muayene olun isterseniz içiniz rahat etsin.
snurshn12 PlutonMerkez çok şükür bebek hareketlerinde sıkıntı yok kanama veya su vs de gelmedi sadece idrara fazla çıkıyorum sol kasığımda hafif ağrı oluyor hareket ettikçe yani sancı vs olsa tek taraflı olmaz dimi
minikbebegim06 snurshn12 hastaneye gidin neden riske atıyorsunuz burda bisey olmaz derler Allah korusun sıkıntı çıkar belli mi olur
PlutonMerkez snurshn12 o ufak ağrışar bende de oluyor sürekli.Rahim büyüyor ondan oluyormuş.Sancı çok şiddetli olurmus korkmayın
snurshn12 PlutonMerkez hastaneye gittim doktor kan veya su gelmediyse problem olmaz dedi bebek hareketleride yerindeydi zaten çok şükür
snurshn12 Girlmama çok şükür iyiyim inşallah bişey çıkmadan zamanında sağsalim kavuşuruz.görünmez kaza işte olucağı varmış onlar iyi olsunda gerisi önemli değil
Girlmama snurshn12 evet çok korktum bende ağlama krizim tuttu sonra da çok kötüydü sizde dikkat edin zamanında gelirler inşallah
Girlmama snurshn12 daha iyiyiz ağrılarımız oluyor ama sorun yok doğum kanalımız kapalı kanamamız yok haftaya doğumu konuşucaz eşyaları yıkamaya başladık pazartesi hazır beklicez erken gelme ihtimaline karşı siz nasılsınız naptınız
snurshn12 Girlmama evet hazırlıklı olmak lazım bende yavaştan başladım hazırlanmaya çok şükür dülmeye bağlı ağrılarım gitti sadece akşamları ağırlaşıyorum
Girlmama snurshn12 çok yoruldum ya bittim resmen sağ kolum kalkmıyor sırtım deli dehşet ağrıyor oturamıyorum yarısı yıkandı çamaşırların gerisini de yarın yıkayıp kuruyanları ütilicem bakalım doğurmazsam bu yorgunluk ve bu kadar çalışmayla bugün iyi biberonlar emzikler de yıkandı yarın onları da bir tur kaynatıcam
snurshn12 Girlmama gerçekten oturduğum yerden kalkamıyorum bazen geceleri yatamıyorum gündüzleri kalkamıyorum fena olduk