Kevsssim amniyosentez sadece bebeği aldırmak için yapılmaz. Böyle bir durum varsa kesinleştirip kendini bebeğine hazırlamak (maddi-manevi) için de yaptırılır. Yani ne olursa olsun bebek kabulüm demek bana saçma geliyor. Ben de yaptırdım ama bu bebeğimi kabul etmediğim için değil. Hem araştırma yapıp bebeğim için neler yapabilirim diye araştırdım, hem sağlık durumuna detaylı baktırdım, hem de lohusalığımı kendime zehir etmedim.