Eco111 Kızlar böyle bir durum yaşayan var mı tiroidimde en büyüğü 2,5 cm olan nodüller vardı hormon değerlerim normal gibi dr da bir şey demedi ama bilgisi olan var mı
Ayshababy Eco111 ben bilmiyorumdum tsh hormonu yüksekti doktora gittim orda sadece hormon yüksekli değil nodülümda varmiş ama küçük dedi doktor ilaç vermişti kullanmam için 3 ay kullan dedi 1 ay kullandım hamile kaldım 1.5 yıl denememe rağmen olmuyordu tiroid ilaçına başlayınca hemen hamile kaldım doğrana kadar ilaça devam dedi dokturum bu durumu bilmeden öncede 1 düşüğüm var tiroid ilaçı hamilelikte çok önemli
Deroli Eco111 benim de nodüllerim var ama hamile kaldım sorun teşkil etmedi. Bir alakası var mı sordunuz mu doktorunuza
gezentianne Eco111 yıllardır nodüllerim var hatta kanser riskim de var biyopsi oldm 2 kez bu 2. gebeliğimm❤️
ddefnos Eco111 benimde var bu ikinci gebeligim normal kiloma geldigimde hamile kalabiliyorum ama 5 kilo fazlam olsa bile o kiloyu vermeden kalamadim iki gebeligimdede kilonun etkilediğini söylemişti doktorum
Eco111 Deroli kadın doğumcu doktora sorduğumda denemeye devam edin dedi ilaç önermemişti ama 4 ay daha geçti hala bebek olmuyor 1 yıldır deniyoruz o yüzden önce bi endokrine gitmeyi düşünüyorum
Eco111 gezentianne bende biyopsi olmuştum evlenmeden önce 2 kez ama şimdi çocuk olmayınca aklıma bu geldi.. ilaç kullandınız mı
Talentedmom Eco111 tiroid modülü gebe kalmaya engel değildir bende de var hormon testleri iyi çıkıyor 2 kere biyopsi oldum temiz huylu çıktı biyopsi alındı mı
obli Eco111 nodül gebeliğe engel değil benim de iki tarafta var fakat hamileyim. Tsh yüksekse o engel olabiliyor benim öyleydi ilaçla düzene soktuk ve hamile kaldım.