mervemom24 kbsoysal bende öyle gerçekten artık doğsun istiyorum ama zamanından önce de gelmesin istiyorum hayırlısı nasılsa öyle olsun sağlıkla kavuşalım inşallah bizimkisi normal gözüküyor şuan ama cuma gidicem alt muayene yapılıcak sanırım çatı muayenesi ona göre bizim ki de belli olur artık sanırım
kbsoysal mervemom24 Hepimiz için de en hayırlı doğum şekli nasılsa öyle olsun inşallah 🥰🥲 hangi şehirdesiniz siz
snurshn12 mervemom24 1 saat önce yaşadım bebek hareketlerini takip ediyorum iyiyim çok şükür hareketlerinde sıkıntı yok ama sancı olayını anlayamıyorum maalesef
mervemom24 snurshn12 doğum sancısı tek taraflı olmaz canım alt karın bel kasık olarak vücudun tamamında yanma şeklinde oluyormuş onu takip et inşallah bi sorun çıkmaz kasılmalarını takip edebilirsin
Yasmnehir mervemom24 Valla ben son 1 aydır bildiğin hiç uyuyamıyorum bildiğin işkence doktor böyle bir ilaçta vermedi keşke verseydi de bende uyuyup dinleyebilseydim.
Melissso Yasmnehir valla bana verdi magnezyum yatmadan önce 2 tane alıyorum ama yine bana mısın demiyor uyuyamıyorum
mervemom24 Melissso devletin karşıladığı var bi suda eritilen ilk başta ben onu kullandım canım oda bana pek fayda etmedi sonra doktorumla konuştum özel olarak kendim aldım bi tık pahalı ama bana çok iyi geldi
mervemom24 Eliffyamann amin canım bizimki 28.haftadan beri çok aşağıda o zamandan beri başladık daha devam ediyoruz bakalım doktorum bırak demedi daha
mervemom24 kbsoysal bende evlenmeden önce istanbuldaydım canım ailem orda yaşıyor bursaya gelin geldim 🥰
Melissso mervemom24 ya benimkide özel hatta sayılı eczanelerde bulabiliyoruz ama nafile yani uykusuzluk dert oldu psikolojim bozuluyor 😂
Yczr Benim de kanala inmiş, nst de hiç sancım çıkmadı geçenkinde çok düşüktü açılmam da yoktu ama bilmiyorum dahs ne kadar dayanır bakalkm
Starkmama21 mervemom24 35+1 Perşembe kontrolümüz var bakalım bebiş nasıl en son iki hafta önce gitmiştim evet ağırlaştık artık .