Laviniamira Canm benim adet ı de sayarsak 17. Gün pik oldu ve saat 3 de uygun ama tavsıyem hergun saat 2 de yap ve yapacağın saate yakın sık sık ıdrara gıtme mesane yı çok boşaltma test yapacağın zaman orta akışta olsun ıdrarın ve yaptıktan sonra çubuğu hıc oynatmadan duz bır zemine koy 5 10 dk arası çıkan sonuç doğru sonuç bu arada testlerine baktım yarın yada ertesi günü pik olacak gibi bol şans 🤗✨