35Deniz34_ Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim ve şu sıralar aşırı derecede akıntım oluyor ve ara sıra kaşıntı yapıyor bu durumu yaşayan varmı acaba
asenat-63 35Deniz34_ genellikle enfeksiyonu olanların akıntı sonrası kızarıklık pişik kaşıntı olur bendede oluyor 😵💫
35Deniz34_ asenat-63 gebeliği etkiler mi korkuyorum 25 inde randevum var gidicem hem ultrasona hem kadın doğuma
Nursahergun ysee bende, gıttım yeni, temız tahlil dendi ama aynen akıntı var dedi doktor 18 haftalık olduk kaşıntı hafıf mutlaka kadın doğum görüp ilaç vermesi lâzım. Vajinal için fitil verdi bana doktor,
asenat-63 35Deniz34_ gebeliği etkilemez ama uzun müddetli tedavi edilmezse bazı hastalıklara neden olur
dmlkcrr Ben 37. Haftayı dolduruyorum 4-5 aydır malesef çekiyorum akıntı ve kaşıntıyı vajinal mantar var bende kesik kesik parçalı ise idrar yolu değil vajinal mantar oluyor yeşile dönerse enfeksiyon, bebeğe anne karnında bir zararı yokmuş ama normal doğumda yırtılma fazla olabilirmiş o yüzden fitil kullanıyorum şuan