Nurbl Ege Üniversitesi Hastanesi’nde yaptırdım. Zaten bir tek kan veriyorsunuz. Devamında 1,5-2 aya sonuçlar çıkıyor. Aklımızda kalmasın diye biz yaptırmak istedik. Devamında çocuk sahibi olmak istiyorum ama aynı korkular var tabi ki 😔 Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın 🤲🏻