dilannzeng Kızlarrrr yarın sabah yatışım var hastaneye perşembe de doğumum var dua ediiiin kolay atlatayımmmm 🥰🥰🥰👐🏻
2minnakannesi0 dilannzeng Rabbim kolaylaştırsın hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah evladınızı🌸🥰 bize de dua edin
dilannzeng fatma4136 Allah razı olsun canım 🥰🙏 38+3 üm . Bu ikinci doğumum olacak ilki mecburi sezeryandı Buda sezeryan olacak 🥹
dilannzeng 2minnakannesi0 inşallah canım çok sağooool 🥹🙏 ederim tabikiii hepimize sağlıklı sıhhatli kolay bir doğum diliyorum, ve çabucak toparlanmayııı 👐🏻
fatma4136 dilannzeng sag salim kavusun insallahh, bende 39+5 im hala gelmeye niyeti yok sezeryan olacagim sanirim, sutunuz hemen geliyormu yada gelene kadar mama ile mi besliyorsunuz?
Yasmnehir fatma4136 Benden size tavsiye sütünüz gelene kadar mama vermeyin alıştırmayın göğsünüzde yatırın emzirmeye bakın o süt illaki gelecek çektikçe sende elinle biraz ovalarsın gelir mamaya alışırsa meme istemez.
dilannzeng fatma4136 canım bugün yatışım yapıldı doğumum yarın henüz emzirme evresine geçemedim . Ama ilk bebeğim erken doğum olmuştu 36 haftalıktı sütüm çok şükür hemen gelmişti emzirdim direkt
AysenTpbs dilannzeng kaşık biberon ya da enjektörle verirsiniz kendi memenize de maruz bırakırsınız, yukarda yazan gibi verme diyenleri dinlemeyin bebek sarılık olur ki 2. Bebeğiniz siz zaten biliyorsunuzdur.