eylul_08 18+1 deyiz çok şükür dün bir konuda canım sıkıldı kafamdan atamıyorum elimden değil… Bebeğin eşi yani plasenta rahim e yakın dedi biraz risk barındırıyor ama genel olarak bebek iyi dedi bakalım 3 hafta sonra tekrar görüşelim dedi.. bu arada benim de günüme 6 gün vardı şiddetli bel ve kasık ağrısı ile acile gittim muane oldum tahliller yapıldı hayırlı olsun gebesiniz dedi sonucum 10.08 çıktı ilk öğrendiğimde 3 haftalıktı,2.gebeliğim oğlum olacak,kızım 2018li ❤️😍