Benim sürecim şöyle , eğer başka birisi hazırlarsa yiyebiliyorum (et, tavuk ,balık vs ) ama kendim çiğ halini görmeye bile tahammül edemiyorum, bazen pişmiş olsa da görüntü hoşuma gitmezse yine yiyemiyorum 🥹 normal de çok severim , avokado ve salçalı tost benim kurtarıcılarım oldu bu süreçte 💕