Benimde ucum yoktu o denilen gibi kahverengi kısmı ağzına da alamayınca ememedi kimsede bana silikon uçlar var al demedi hastanede şans eseri birinde görmüştüm öyle aldırdım öyle tutabildi bebek. Çenesi güçlenene kadar da onla emzirdim 40 ı çıkınca silikonsuz emzirmeye başladım. Hiç ucunuz yoksa malesef tutamayabiliyor o uçları öneririm aklınızda olsun tutmazsa hemen ondan aldırın. Sıcak suyun içine koymayın ama yapışma özelliği gidiyo emzik yıkama deterjanıyla temizleyin