dygsss tekrar okudum da acaba yanlış mı anladık yaa. Ben resmen sinirlendim okurken ama yabancı gibi adı ya belki 2 3 ay sonrasına düğün vs var sarkarsa dekolte vs giyemem diyor olabilir mi. Emzirmeyi kasıtlı kesen duymadım çünkü bu sebepten başka sebep arıyorum altında 🙈2 3 ayda sarkar mı demek istemiştir belki