MeltemMydn Kızlar selam bu 2. Gebeliğim ilkin de tüp bebek olduğu için kısa sürede öğrenmiştim kızım oldum. Şimdi yine bir gebelik hikayem başladı merak ediyorum burada 9 haftalı 5 günlüğüz bakar mısınız cinsiyet tahmini olarak ne görüyorsunuz.![ https://mutluresim.com/images/2025/02/18/10JzVC.jpeg]
MeltemMydn dygsss kafa yapısından dolayı mı yoksa kese şeklinden dolayı mı böyle düşündünüz bende kafa yapısından dolayı erkek gibi hissettim çünkü 😊
dygsss MeltemMydn kafa yapısından öyle düşündüm benim kesem yuvarlaktı normalde kız derler yuvarlak olunca ama erkekmiş☺️ kafa yapısı burun falan aynı benim oğluma banzettim