Arkadaşlar ben Azerbaycanlıyım. Bizde olan “tonus” kelimesinin doğru karşılığını bulamadım . Kısacası karında sertleşme kaslarda sıkışma, bebeğin sıkışması. Bende ultrasonda tonus 4+ derecede çıktı. Korkmalımıyım bilmiyorum. Her gün de ağrılarım oluyor. Kimin başına geldi?