Aysegl bence acı yemekten cok tuzlu yemen sakıncalı.3-4lt arası icersen onun da bir zararı olacagını sanmam eger tansiyon sorunum yoksa. Yanlız emzirirken acıya dikkat et sute geciyormus sonra zavallı bebislerin agzı yanıyormus. ibrahim saracoglundan duymustum...