Umudunbahcesi yok siz bile göremiyosunuz bi tane monitör var sadece doktor kendisi görüyor zaten içeri girdim yattım 10dakikada kalktım benle hiç muhatap olmadı doktor o 10dakika içinde sadece inceledi ve ordakilere değerleri söyledi. Ultrason kağıdıda vermiyor en son beneğin yüzünün belli oldugu bi an yakaladıysa eğer onu gösteriyor sen kalkınca telefonla resmini çekebilirsin diyor çıkarkende raporu veriyor bi durum varmı yokmu söylüyor bende bir şey çıkmadıgı için iyi bir sorun görmedik dedi öyle.. tek monitör olmasaymış iyiymiş bizde görsek felan eşin içeri girmesini bırakın biz bile göremiyoruz😅