Babyaa Merhaba herkese, geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve 19 ocakta düşük oldu. 1 hafta kadar adet kanaması gibi attım. Ama hala normal adet olmadım. Yaşayan varmı acaba tekrar ne zaman regl olmuştunuz?
Babyaa burcuz aa ne güzel :) ben de korunmuyorum doktor adet olmayı beklememe gerek olmadığını söyledi. O yüzden acaba mı diyorum ama bakalım :)
Aysesevda burcuz sağlıklı bir gebelik miydi kafam çok karıştı kimisi diyor korunmayın kimisi diyor ki en az 3 ay korunun rahim kendini toplasın