Pembefil okuduğum yorumlara bakılırsa kişiden kişiye çok değişkenlik gösteriyor endişe etmeyin. 19-20 lere doğru daha da netleşiyor. Ben hissettikten sonra şunu farkettm aslnda daha ufakken de hissediyormuşum ama 16larda falan çok hafif olunca böyle 1 pıt gibi, iki kanat çırpması gibi. Çok az olunca belki onu anlamıyorsunuzdur. Mesela şuan 30 haftayız, tahin-pekmez , portakal yediğimde coşuyor. Bi kere un helvası yemiştim ufakken 18-20 lerdeyken o akşam durmamıştı çok şaşırmıştım. Yiyecekler de etkiliyor sonradan farkettm haftalar ilerledikçe..