Sevgiiss Kızlar eşime söylemiyorum pik oldu çatlama oldu diye. Dün pikti bugün çatlama oldu akıntımda var. Bu ay 3 gün üst üste deneyecektim. Eşim oğlumu uyuturken uyuyakalmış şansıma bak ya bir gün arayla deneyelim bakalım nasipse öylede olur ama 3 gün üst üste diyorlar
etuerk Sevgiiss üst üstte olmaz bir gün arayla denemek lazım spermlerin dinlenmesi gerekiyor. Ayrıca çocuk için en uygun sabah uyanınca yapılan ilişkidir.
gozde91 Sevgiiss sizin gebelik oldu mu acaba çatlama günü değerlendirmeden🙈 bende çatlama günü değerlendiremicem eşim çok hasta oldu
Sevgiiss etuerk adam sabah 6 da evden çıkıyor nasıl yapalım 🤣🤣 testi satanlar üç gün üst üste öneriyor hepsi
5_erkek_annesi Olacağı varsa 1 günden de oluyor ben sadece pik günü birlikte oldum 15 haftalık hamileyim sperm zaten, 3 gün yaşıyor sıkıntı yok hamile kalmadan önceki ayda 1 dolu 1 boş ilişki olmuştu tutmamıştı nasip meselesi bu, tamamen
Sevgiiss 5_erkek_annesi evet orası öyle . 2 ay önce koca ayda tek bir ilişkim oldu kimyasal gebelik oldu . Ama olacağı varsa dediğin gibi oluyor
Ayseee34 Sevgiiss cidden bu iş erkeklere kalmayıp biz kadınların elinde olan birşey olsaydı her birimizin 20 çocuğu vardı şimdi benimkide öyle en önemli günde ya uyuya kalır ya işi olmaz uzar çıkamaz ya stres olur ama hep bir şey olur 🤦♀️😂😂😂
Sevgiiss Ayseee34 hahah demi 3 aydır durum bu. 4 ay önce eşim çok ağır hastaydı boş geçti 3 ay önce oldu dedik kimyasal oldu geçen ay ben çok ağır hastaydım olmadı bu ayda uyku var 😁 bakalım hayırlısı artık 🤣