Marryy Kızlar birkaç gündür kollarımda uyuşma karıncalanma var çok halsiz hissediyorum yiyorum da anlamadım neden böyle 35 haftalık hamileyim
oznuraydins Marryy Ben 16 haftalığım bende de oluyor üstelik kendimi yoracak hiçbir şey de yapmıyorum durduk yere oluyor ve çok rahatszı edici 😌
Zeyno_01 Marryy bende de oluyor özellikle sağ kol cnm doktor kalsiyum verdi hamilelikte bacaklarda ve kollarda olurmuş bugün ilk kez içtim
Gsss Aynısı bendede var parmaklarım 7 24 saat uyuşuk doktora sordum kalpal tünel sendromu bilekleri sinirlere baskı yapılıyormuş ondan uyuşma oluyo doğumdan sonra yavaş yavaş düzeliyomuş doktorum dedi bileğini yoracak işler yapma
Marryy Gsss oznuraydins Zeyno_01 peki halsizliğinizde var mı bende halsizlik mide bulantısı da oluyor acaba şeker mi diye düşünüyorum
Gul_06 18 haftalık hamileyim Benimde bikaç gündür sol kolumda oluyor özellikle geceleri uyuşuyor kramp gibi değil karıncalanma oluyor çok rahatsız edici magnezyum verdi doktorum doğumdan sonra geçer dedi
oznuraydins Marryy Zaman zaman çok enerjik oluyorum halsizliğim pek yok sadece mod değişikliği yaşıyorum
Gsss Omuzdan kollara doğru vuruyor telefon tutarken bile zorlanıyorum doktorum şekeri ve tuzu kullanma dedi kilo aldıkça da baskı yapıyo sinirlere yormamak gerekir tüm vücut tüm hormonlar değişiyor bu durumlar normal
Zeyno_01 Marryy çok şükür bende de çıkmadı korkuyordum ama kendim de takip ediyorum sabah akşam kalsiyum alınca çok şükür benim o kolumdaki sancı geçti
Marryy Zeyno_01 benimde geçti psikolojik miydi diye düşünüyorum kaç gün ağrı çektim sonra birşey yok .. sağ salim doğuraydık ya 😅