biiiranneadayiii Selam kızlar . 17+3 günlük hamileyim. Karnım hiç yok hareket de hissedemiyorum bu yüzden korkuyorum. Karın çıkmaması normal mi yoksa korkmalımıyım?
Giqu biiiranneadayiii hareket için daha erken zaten. Kanama ya da şiddetli ağrı, sancı yoksa endişelenmeyin. Bir de kilolu mu hamile kaldınız, öyleyse de karın pek belli olmuyor. Kimi de başlarda kusmaktan kilo veriyor filan.
Gizemburcuu Merhaba hiç korkmayın ben ikizlere hamileyim 17 de benim bile fındık kadar bi göbüşüm vardı. Kişiden kişiye değişiyor iç karnınız geniş muhtemelen. 19. Haftada ikizleri hissetmeye başladım henüz erken yani 😍
biiiranneadayiii @"Gizemburcuu” ya inşAllah öyledir . İnsan endişeleniyor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah☺️
tlnertas İlk gebelikte ikisi de normal 😀 21 hafta ve sonrasında hareket hissetmezseniz o zaman sıkıntı. Karına gelince olmaması çok normal daha küçücük 28 hafta ve sonrası gelsin bakın bakalım o karın neye dönüşecek şok olacaksınız ☺️
MeltemMydn Benim karnım 7 aylıkken birden çıktı tribe girmiştim kimse hamile olduğuma inanmıyordu ailem bile nasıl hamilesin sen diyordu 7 ayda ortama girişi tam oldu 😅 karnının sıkılığı ile alakalı biraz