Fatma5806 YavruKurtveAnnesi merhaba canım erkek bebekler genelde değişmiyor ama kızlar 16 dan sonra netlik kazanıyor
YavruKurtveAnnesi Fatma5806 12+4 de kıza benzettim dedi. İlk çocuğumda detaylı ultrasonda emin olabilmistik. Ailelere söylemek için erken yani değil mi ?
Esma006 YavruKurtveAnnesi valla biz öğrendikten iki gün sonra parti yaptık Allah’ın işi kiz da olursa yapacak birşey yok üç doktor da erkek dedi ilk diyen doktor hatta erken dedi bence parti yapmayın ben illa yaptım detaylı da 4 martta
Fatma5806 YavruKurtveAnnesi bence biraz daha beklemelisiniz 14 den sonra olabilir 🥰 yine siz daha iyi bilirsiniz
YavruKurtveAnnesi Esma006 ya genelde erkekler değişmiyormuş da kızlar da bazen değişme oluyormuş yani pozisyonu falan da önemli bize tek doktor direkt kiza benzettim dedi hazırlık falan yapmayın tabi dedi aileler sormaya başladı
YavruKurtveAnnesi Talentedmom sabah hastaneye gittik. 13+3deyiz. %100 kız dedi. Yanılma payınız var mıdır dedim hayır yok her pozisyonda bakıyorum dedi. Yüzünü asla dönmedi sürekli sırtını gördük 😊 önemli olan tabi ki sağlıklı olması ailelere söylemek için bekliycem biraz daha
Talentedmom YavruKurtveAnnesi 16.haftayı bekliyorum ben de 12 haftalıkken tahminde bulundu ama alışveriş yapma 16.haftada gel dedi
YavruKurtveAnnesi Talentedmom Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinn 😊 gönlümüzden geçen hakkımızda hayırlısı olsun 😇🥰