Kızlar sat şubatın 3 üydü. Bebek istediğimiz için düzenli olarak değerlendirdik ama yumurtlamam ne zaman oldu takip edemedim. 3 gündür adet olacakmış gibi bel, kasık ve arada gelen beyaz akıntım var. Adetimede 12 gün var daha. Sizce döllenme belirtisi yaşıyor olabilir miyim. Hiç böyle birşey yaşayan oldumuu