Gul1935 tabi ki idrar yolu enfekte olmasının bir sebebi , Allah korusun ileri dönem de böbreklere bile zarar verebiliyor mümkün olduğunca geldiğini hissettiğiniz zaman gitmeye çalışın , zaten idrar kesesinin belli bir hacim de şişmiş olması gerekiyor idrarınızın geldiğini anlamak için , bir de yaşlanınca bu kaslar gençlikte hunharca kullanıldığı için çalışmakta zorlanıyor ve idrar kaçırmalar yaşanmaya başlıyor, hatta öksürüp hapşırınca bile kaçıyor gençlerde