[silindi]
Asla
Asla ben kimseye aspirini bırak demedim
Okuyun defalarca doktorunuza danisin dedim
Lütfen dikkatli okuyun asla böyle bisey demem.
Ben bir tane 28 haftalik bebek kaybettim aspirini doktorum birak dedi ve kan sulandirici igne de vermedi bir sey olmaz dedi ve uc gun sonra kalbi durdu bebegimin
Ben o zaman doktora guvendim baska doktora danismadim ve bebegimi kaybettim
Buradaki cogu kisi sadece kadin dogumcu yonlenirmesi ile kullaniyor bunlari ama hematolojinin takibi gerekli
Aksine bu bilgiyi vermeye çalıştım