Deryz  Doktor kese içerisinde eş olduğunu söyledi haftaya tekrar çağırdı🥰
Loveis Deryz şuan sadece bi kese canım yazanlarin bi önemi yok. 7.haftalarindan sonra crl si filan yazarsa doktoruna sorabilirsin. Bebeğin ölçümlerini gösterir, seni haftani gosterir yani şuan çok küçük sayılarla işin yok senin ☺️
Deryz Annemidedinsen burda hep sağda kız solda mı ne erkek falan diyorlar ya ilgimi çekti bende sordum 😂
Deryz Elacihangir ama baktım şimdi benim kese içerisindeki eş denilen şey kâğıdın sol tarafında minik birşeydi kız mı diyorsunuz?
Deryz Elacihangir peki böyle deyip doğru çıktı tahminim dediğiniz oldumu çünkü eşim ve görümcem erkek diyor görümcem senin kesen erkek kesesi gbii daha erken ama benimde öyleydi diyor bense başından beri kız diyorum tabiki en önemlisi sağlıklı olması♥️
Elacihangir Deryz sağlıklı olsun inşallah yok ben ilk kez öğreniyorum bu teoriyi öyle bakan çok ama bakan birine sorun isterseniz ben sadece yorum yaptım
Deryz Elacihangir ayy kim bakar acabaaağğğ hanımlaaaarrr nerdesiniz daha beni ilk haftadan heycanlandırdınız 😂😂😂