Ksknesm Kaybımdan sonra test vermiştim düşük düzeyde pıhtılaşma var dedi doktorum 4000 oksapar verdi günde bir kere . Ama ben 2. Bebeğimi de kaybettim sonuçlara bakarak anlar mısınız eksik mi yeterli mi
Ksknesm Ksknesm faktör v leiden: normal Protrombin: normal Mthfr : heterozigot Mthfr: heterozigot Paı-1 : heterozigot Faktör 13 : heterozigot
58ee Ksknesm iğneyle pek alakası yok bende 2. De kan sulandırıcı kullandım kaybetmiştim yine kullanıyorum bu sefer devam ediyor bebek saglıklıysa devam ediyor değilse vücut atıyor
Moz Ksknesm benim de 2 kürtajım var 2.sinde enox 4000 lik kullsnmıştım yinr dr kalbi durdu rahim filmi çekindim yarın doktora gidicrm
Ksknesm 58ee benim bebeklerimin kalbi duruyor kanama falan görmüyorum kontrole gittiğimde öğreniyorum. Ne kadarlık bebeğiniz Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Ksknesm Moz bir sıkıntı gördü mü doktor rahim filmini çekerken . Bende adet olmayı bekliyorum çekilicem. Daha 10 gün oldu kürtaj olalı . Eşimle genetik testte verdik
Moz Ksknesm rahim ağzında hafif yapışıklık çıktı ama onu önemsemedi normal dedi başka doktora da gidicem
Ksknesm Ciceklerisever yaklaşık 1 ay sonra vermişim pıhtılaşma için . 2. Gebelik kaybından sonrada eşimle genetik testini 8 gün sonra verdim