Kzncbsra tamam senin apselerindeki iltihabı çektiler pek ameliyat sayılmaz küçük bir operasyon diyelim. Benim kızım 3 yaşında emzirme süreci bittikten 1 buçuk 2 yıl sonra bu durumu yaşadım. Göğsümde 3 kez apse oldu kesi atıldı ve içerisindeki iltihap boşaltıldı. 3 kutu da farklı farklı antibiyotik kullandım. İltihap bittikten sonra göğsümde iltihaplı kitle kaldı. Apse olarak değil ama mesela iç üstüne yatamıyordum dar şeyler giyemiyordum. Doktorum içerideki iltihaplı kitlenin alınması gerektiğine karar verdi ve eylülde ameliyat oldum. Sonrasında daha tekrarlamadı. O kitle patolojiye gitti ve granülatomoz mastit teşhisi kondu. Şuanda da 13 haftalık hamileyim herhangi
Bir sorun yaşamadım. Sizinki gebeliğe bağlı normal mastit olabilir mi acaba? Granülatomoz mastit teşhisi nasıl konuldu?