caramel Kızlar 7 şubatta aşılama 5 şubatta çatlatma iğnesi oldum iğnenin etkisi 7. Gün geçti hala pozitife dönmedi olmadı mı anlamıyorum öyle mutsuzum ki gerginlik halindeyim sürekli böyle olup son gün pozitif gören var mı?
mucizemom8 caramel bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum gönlünce olsun herşey inşallah bebeğin seninledir 😇