Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim oglum olucak allahın izniyle. İsmi belli gibi ama benim içime pek sinmiyor nedense ilk oglumun adını eşimle ortak karar vererek Rüzgar koyduk 2. Akgün Gökalp düşünüyoruz şuan eşim çok begendi oldu gözüyle bakıyor ama ben pek alışamadım nedense benşm hoşuma giden Ilgaz ve İlkay ama eşimin hiç hoşuna gitmedi sizce kulaga hoş gelen hangisi