Merhaba arkadaşlar 3 yaşında bir oğlum var, ikinciye hamileyim 11+1 haftalık, ilk oğlum da da sekiz ay gibi bir süre tedavi gördüm , bir yıl önce tesadüfü öğrendiğim erken menapoz teşhisiyle karşılaştım önce fakat hiçbir menopoz belirtisi yoktu sadece fsh değerim yüksek çıkıyordu dört beş doktora gittim hiçbiri bunun tedavisinin olmadığını söylediler tüp bebek dediler , dört kere hacamat yaptırdım ilk hacamattan sonra fsh değerim normale binmişti , bu süreçte korunmadım , son ayda yine hacamat yaptırdım ve hamile olduğumu öğrendim çok şükür rabbime ve ilk çocuğumda da bunda da hamile kaldığım ay eski zaman üsulu göbek düşmesi, rahim tersliği veya düşmesi bunlara bakan bir kadına gittim iki gebeliğimde bu vesile ile hamile kaldığımı öğrendim, diyeceğim o ki doktorların ilaçlarının yanında ekstra eski zaman üsulu yöntemleri de denemenizi tavsiye ederim . Çocuk isteyen tüm kardeşlerime de rabbim mucizesini nasip etsin inşallah 🙏❤️