Yepyenibiranne Fetal dna yaptırmıştık. Kızmış 🥰 bütün cinsiyet teorileri bende yanlış çıkmış oldu çünkü hepsinde erkekti😂😂 asla inanmamalıymışım😂 garip hissettim.
Tazeanne2016 Yepyenibiranne hayırlı olsun ne güzel haberler 🌸 neler vardı belirtileriniz? Ekşi tatlı muhabbeti vs , benim belirtilerim pek yok o yüzden çok merak ediyorum ☺️
_gmzenur_ Yepyenibiranne Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼 Ramzi teorisine de baktırmış mıydınız ? Birde ne kadara yaptırdınız fetal DNA’yı ?
Yepyenibiranne Tazeanne2016 çok yoğun bulantı ve kusma yaşadım hatta 1 hafta hastanede yattım. Ekşi tatlı muhabbeti pek olmadı bende ya 😂 bir de kasık ağrılarını genelde solda hissettim. Siz kaçıncı haftadasınız?
2cocuk2kopek Tazeanne2016 ekşi tatlı muhabbeti kesinlikle yanlış ilk hamilelik fulll ekşili ve bulantılı normalde kız derler ama erkekti 😅
Tazeanne2016 Yepyenibiranne baya zor olmuş ilk zamanlar , bizim 9+5 suan 2 hafta sonra fetal dna yapılacak Orda öğreniriz inşallah , pek bulantım yok benim de bakalım ne gelecek sonuçlarımız ☺️
Yepyenibiranne Sedamutluu olabilir. Ben gerçekten zor geçirdim. İnşAllah kimseninki öyle geçmez. Gece 02.55 ve 2 prilam içtim. 🤦♀️
Yepyenibiranne _gmzenur_ teşekkür ederim. Bir tek ona bakmadım ama burada neler tahminde erkek denmişti.
Yepyenibiranne _gmzenur_ biz 10 bine yaptırfık doktorumjz yönlendirdi indirim yaptılar ilk konuşmada İntergen firmasında.
_gmzenur_ Yepyenibiranne bebeğiniz 6. 7. haftalar da sağda mıydı kese de solda mıydı ? Bende merak ediyorum kız dediler de o yüzden soruyorum. Birde ücretini öğrenebilir miyim ne kadara yaptırdınız testi?
Yepyenibiranne _gmzenur_ hep soldaydı yani ben hep solda hissettim. Ağrılarım ani kramplarım öyle gelişti. Sizinki de sağlıkla gelsin 🥰